We've moved!


Μετακομίσαμε!
To bitiboukou (aka ένα ακόμα blog) ζεί πλέον σε άλλο σαιτ. Όλα τα καινούργια άρθρα θα ανέβουν στο bitiboukou.com

Υπάρχουν πολλά καλά πράματα για διάβασμα εδώ όμως, οπότε take a look.

Τα λέμε στην άλλη πλευρά.

-Άνι

21.3.13

ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ #1



Συζητούσα με μια αχαΐρευτη φίλη μου για αυτό το blog πρόσφατα, και μου είπε αστειευόμενη πως θα μου λέει αυτή για πια θέματα να γράφω… Έτσι αποφάσισα να δεχτώ την πρόκληση.
Κατ αυτόν τον τρόπο, όποτε μου δίνει ένα θέμα, θα το ανεβάζω με τίτλο “Το Θέμα της Άννας”… και ό,τι γίνει έγινε.

ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ #1: Κάτι για τα σαλιγκάρια.

Υπάρχει ένας μικρός κήπος στο σπίτι που μένω. Εκτός από αράχνες και αγριόχορτα, έχει και πολλά σαλιγκάρια. Τα βλέπω αφού βρέξει.  Και πάνε σφαίρα.

Οι γυμνοσάλιαγκες είναι σαλιγκάρια χωρίς το κέλυφος. 

ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ και δεν θέλουν να το κουβαλάνε. Καταφέρνουν συχνά να μπούν στο σπίτι και να σκαρφαλώσουν μέσα στον νεροχύτη. Μπλέκονται στο δυχτάκι και αναμιγνύουν την γλίτσα τους με τα υπολλοίματα των φαγητών. Και μάλιστα αφήνουν πάντα μια γλοιώδη γραμμή πίσω τους που ξεραίνεται και γυαλίζει στο σπάνιο φώς του ήλιου. Οι γυμνοσάλιαγκες είναι αγενείς, αχάριστοι και τσαπατσούληδες. Τα σαλιγκάρια όμως είναι απίθανα. Τα σαλιγκάρια δεν μπαίνουν μέσα στο σπίτι. Δεν καταλαμβάνουν τα πράματά μου και δεν με αναγκάζουν να τα μεταφέρω πίσω στον κήπο από εκεί που ήρθαν. Είναι σεμνά και τακτικά, κουβαλώντας πάντα το σπίτι τους μαζί τους και δεν πάνε και όπου να ναι.

Γι' αυτό προτιμώ τα σαλιγκάρια από τους γυμνοσάλιαγκες.

-Άνι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια