We've moved!


Μετακομίσαμε!
To bitiboukou (aka ένα ακόμα blog) ζεί πλέον σε άλλο σαιτ. Όλα τα καινούργια άρθρα θα ανέβουν στο bitiboukou.com

Υπάρχουν πολλά καλά πράματα για διάβασμα εδώ όμως, οπότε take a look.

Τα λέμε στην άλλη πλευρά.

-Άνι

20.3.13

Insomnia and the city

Το ξέρω πως δεν είμαι μονο εγώ βέβαια, και πως ο ύπνος γίνεται όλο και πιο σπάνιος όσο μεγαλώνει κάποιος.
Δεν θα μιλήσω για την αντίληψη που εχω για το θέμα, ουτε τους τρόπους που το αντιμετωπίζω, διότι δεν εχω ιδιαίτερες σκέψεις για το θέμα και ΣΙΓΟΥΡΑ αδυνατώ να το λύσω.
Άλλα σκέφτηκα να προσφέρω μερικές ιδέες για το τί να κάνει κάποιος όταν πλέον είναι προφανές πως δεν θα κλείσει μάτι.

ΙΔΕΑ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΚΑΤΙ.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Ενα βράδυ έμεινα ξύπνια μέχρι τις 7 και έγραψα ένα ολόκληρο σενάριο για ταινία μικρού μήκους. Μια άλλη φορά έκοψα τα μαλλιά μου με απίστευτη επιτυχία. Μια φιλη μου έγραψε μια μικρή ανθολογία ποιημάτων.

ΙΔΕΑ: ΟΞΕΙΑ ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗ.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Δεν χρειάζεται και πολλή επεξήγηση... Ζαπινγκ μέχρι να αρχίσουν τα ενημερωτικά προγράμματα των 5... Ή λιώσιμο στο youtube για όσους δεν έχουν ή δεν βλέπουν τηλεόραση... Ή playstation μέχρι πρωίας :D

ΙΔΕΑ: ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Μαφιν , κέικ , παστίτσιο και ότι τραβάει η όρεξη μας.

ΙΔΕΑ: LOST (IN CYBERSPACE)
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Facebook.com, 9gag.com, wikipedia.org, youtube.com, cheezburger.com, bored.com... Kαι ότι περίεργο άκυρο πράμα γουστάρει ο καθένας.

Αυτα τα λίγα. Γενικά κανε ότι να ναι, δεν θα το μάθει και κανένας. Και είναι καλύτερο από το να βασανιζεσαι για 5 ώρες μέχρι να σε πάρει ο ύπνος και να πρέπει να ξυπνήσεις εκεί που άρχισες να ξεκουραζεσαι επιτέλους.

-Άνι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια