We've moved!


Μετακομίσαμε!
To bitiboukou (aka ένα ακόμα blog) ζεί πλέον σε άλλο σαιτ. Όλα τα καινούργια άρθρα θα ανέβουν στο bitiboukou.com

Υπάρχουν πολλά καλά πράματα για διάβασμα εδώ όμως, οπότε take a look.

Τα λέμε στην άλλη πλευρά.

-Άνι

14.6.13

21 και πάνω.

Αυτό το blog είναι πλέον ένα κομμάτι της ζωής μου. Πρώτον επειδή είναι πολύ πιο επιτυχημένο από τις προηγούμενες τρεις προσπάθειες που έκανα σε αυτό τον τομέα, και δεύτερον επειδή γεμίζει τον ελεύθερο χρόνο μου πολύ καλύτερα από το να ανοίγω το ψυγείο κάθε 4 λεπτά ελπίζοντας πως κάτι καινούργιο εμφανίστηκε ως διά μαγείας και περιμένει να φαγωθεί. 

Με αφορμή λοιπόν τα αναμενόμενα γενέθλιά μου (άλλο ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου με αρκετές πετυχημένες προσπάθειες), και μιας και γίνομαι 21, αποφάσισα να καταγράψω 21 πράγματα που (κατά τη γνώμη μου) έχω μάθει μέχρι σήμερα για την ζωή. Συγκεκριμένα, για την δική μου ζωή.

Δεν πιστεύω πως αυτή η λίστα είναι ‘σωστή’ ή πως είναι αλήθεια. Το αντίθετο, ελπίζω πως κάποια στιγμή στην ζωή μου θα την διαβάσω πάλι και θα σκεφτώ, «Τι βλακείες είναι αυτές, δεν το πιστεύω πως τις ανέβασα στο ίντερνετ για να τις δει όλος ο κόσμος»

Φτάνουν οι πολυλογίες. Ας μπούμε στο ψητό.


21 ΠΡΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ [ΜΟΥ]

21) Πολύ συχνά βρίσκομαι σε κατάσταση απίστευτης βαρεμάρας.
Και καταλήγω να γράφω σε αυτό το blog. 

20) Μπορώ πλέον να μπω σε όποιο μαγαζί του κόσμου θέλω. 
Ακόμα και σε αυτά τα σπορτ καφέ που λέγονται ‘Το Μπιμπερό΄ και έχουν φιμέ τζάμια. Απορώ τι σόι κοκτέιλ φτιάχνουν εκεί.

19) Οι προ-εφηβικές ηλικίες μου τα κάνουν τσουρέκια. 
Είκοσι λεπτά σε ένα λεωφορείο γεμάτο γυμνασιόπαιδα αρκούν.

18) Ρετρό να ‘ναι κι ό,τι να ‘ναι.




17) Η Disney τελείωσε για πάντα. 

Σαν το Αμερικάνικο Όνειρο.

16) Τα πιο ωραία όνειρα είναι αυτά που θυμάμαι από την παιδική μου ηλικία.
Τελευταία είναι όλα μια απογοήτευση και μισή.

15) Δεν έχω δίπλωμα οδήγησης και νιώθω μειονεκτικά.
Όλα τα παιδάκια στην ηλικία μου ξέρουν να το κάνουν κι εγώ ακόμα τίποτα. 


14) Αυτές οι πλαστικές φούσκες δεν θα παλιώσουν ποτέ.



13) Όσο μεγαλώνω τόσο λιγότερο κοιμάμαι.
Ας πούμε γράφω αυτό το blog στις 4μιση το πρωί.

12) Ο τοίχος είχε την δική του ιστορία. 
Στο δημοτικό είναι LFE και BFFE, στο γυμνάσιο είναι "με λένε λόλα τα κάνω όλα" και τώρα είναι "You have 262 new requests from Farmville"

11) Κανένα φαγητό στον κόσμο δεν έχει καλύτερη γεύση από αυτό που φτιάχνει κάποιος με αγάπη. Για μένα. Χωρίς να πρέπει να το μαγειρέψω εγώ.

10) Δεν είμαι πια φοιτήτρια. 

9) Η βασική χρήση του Ίντερνετ είναι μία.




Και συνεχίζοντας με ανάλογη σκέψη... 

8) Κανένας άντρας στον κόσμο δεν θα απέρριπτε την παρακάτω γυναίκα, αν υπήρχε.





7) Ακόμα δεν βαρέθηκα να βλέπω κινούμενα. 

"I watch Planet Chasers Starlight Excellent all day, every day"

6) Θα ‘θελα πολύ να πιστεύω σε κάποιον Θεό.
...ώστε να μην ξαγρυπνάω τα βράδια απορώντας για τον θάνατο και ώστε να απαντάει κάποιος άλλος τα υπαρξιακά μου. 

5) Ακόμα δεν μου έλειψε το σχολείο. 
Δυστυχώς ή ευτυχώς.



4) Ακόμα δεν έβαλα σε πράξη αυτά που έμαθα στην θετική κατεύθυνση. 
Τίποτα απολύτως μιλάμε.

3) Δεν θα συνειδητοποιήσω ποτέ πως είμαι ενήλικας.




2) Ακολουθώντας το ένστικτό μου έφτασα σε κάποια πολύ ωραία μέρη. 
Και μέχρι τώρα πάει καλά το πράμα. Γεια μας.

1) Όλα είναι σχετικά, όπως είπε και ο Αϊνστάιν.
Για παράδειγμα: 
Η αντίδραση των συνομηλίκων μου όταν είδαν πως φοράω γυαλιά στην τετάρτη δημοτικού: Χα χα χα πόσα δάχτυλα σου δείχνω; χα χα χα με βλέπεις, με βλέπεις;

Η αντίδραση των συνομηλίκων μου τώρα: Πολύ σοφιστικέ, σαν σέξι γραμματέας.


Ελπίζω να κάνω λάθος για μερικά από τα πράματα που νομίζω πως ξέρω για την ζωή. 

-Άνι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια