We've moved!


Μετακομίσαμε!
To bitiboukou (aka ένα ακόμα blog) ζεί πλέον σε άλλο σαιτ. Όλα τα καινούργια άρθρα θα ανέβουν στο bitiboukou.com

Υπάρχουν πολλά καλά πράματα για διάβασμα εδώ όμως, οπότε take a look.

Τα λέμε στην άλλη πλευρά.

-Άνι

5.6.13

Life through the eyes of a cookie

Πολύ στρες τελευταία. Νιώθουμε πως τα προβλήματά μας έχουν γίνει μια μεγάλη, γλοιώδης μάζα και μας πνίγουνε. Ας σταματήσουμε το τρέξιμο για μια στιγμή και ας αναθεωρήσουμε την κατάστασή μας. Δε μπορεί να είναι τα πράματα τόσο άσχημα. Τι θα έκανε κάποιος άλλος στην θέση μας; Κάποιος που δεν ανησυχεί όσο εμείς, που δεν έχει τόσα κοινωνικά στερεότυπα να ακολουθήσει.

Πιο συγκεκριμένα, ας αναρωτηθούμε: What Would Cookie Do?



.
Μου ζήτησαν να γράψω κάτι σε αυτό το blog για το πώς βλέπω τον κόσμο μέσα από τα κουλουρίσια μάτια μου.



Ζω σε μια χάρτινη συσκευασία. Έχω ένα τεράστιο παράθυρο που κοιτάει σε όλον τον υπόλοιπο κόσμο. Δεν χρειάζεται να βρω δουλειά γιατί ζω σε μια σακούλα χωρίς τηλεόραση και ίντερνετ, δεν χρειάζομαι ρούχα ή παπούτσια.


Τα πάω καλά με όλους, γιατί δεν κουτσομπολεύω και δεν κακολογώ κανένα. Ποιος είμαι εγώ να κατακρίνω; Κουλούρι είμαι. 


Είμαι πάντα χαρούμενος γιατί ξέρω ακριβώς τι έχω. Παίρνω το κάθε μικροσκοπικό πράμα ξεχωριστά, το κάθε λεπτό που με κάνει ευτυχισμένο, και το εκτιμάω σαν να ήταν το πιο πολύτιμο πράμα του κόσμου. 


Πριν κοιμηθώ κάθε βράδυ είμαι σίγουρος πως δεν είμαι τσακωμένος με κανένα από τα άτομα που αγαπάω και πως δεν έχω βλάψει κανέναν σήμερα. Αύριο θα είναι ακόμα μια μέρα ακριβώς σαν όλες τις άλλες, και είναι στο κουλουρίσιο χέρι μου να την κάνω ξεχωριστή.


-Cookie

-Άνι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια