We've moved!


Μετακομίσαμε!
To bitiboukou (aka ένα ακόμα blog) ζεί πλέον σε άλλο σαιτ. Όλα τα καινούργια άρθρα θα ανέβουν στο bitiboukou.com

Υπάρχουν πολλά καλά πράματα για διάβασμα εδώ όμως, οπότε take a look.

Τα λέμε στην άλλη πλευρά.

-Άνι

11.1.14

Πες μας τι πίνεις

Υπάρχουν πολλές φορές μέσα στη βδομάδα που μου τρέχουν τα σάλια για ένα ποτό. Κυρίως τις Δευτέρες γιατί είναι η αρχή της βδομάδας, τις Τετάρτες γιατί είναι η μέση της βδομάδας, και τις Παρασκευές γιατί είναι το τέλος της βδομάδας.

Και τις υπόλοιπες μέρες, αν γίνει τίποτα που με κάνει να θέλω ένα ποτό.

Κάποια βράδια (σπάνια πλέον, αλλά υπάρχουν κι αυτά) που το ξέρω πως δε πρόκειται να κοιμηθώ 
πριν τις 4-5 το πρωί, και έχω τα Υπόγεια Ρεύματα στο μυαλό μου να απορούν τι μεράκια έχω που με βασανίζουν, ακολουθώ λίγο πολύ την παρακάτω διαδικασία:


> Φτιάχνω ένα δυνατό τσάι (earl grey, assam, το 
lipton με τη κίτρινη ετικέτα, κτλ)

> Στο δωμάτιό μου, βάζω μουσική. Συνήθως Pink Floyd.

> Ετοιμάζω το μπλοκ ζωγραφικής με τα χρώματα αν είναι να ζωγραφίσω, ή το τετράδιο με το στυλό αν είναι να γράψω, ή τον υπολογιστή αν είναι να λιώσω σε μαραθώνιο 
Simpsons
, Monty Python, ή Daria.

> Προσθέτω ένα [βαρβάτο] σφηνάκι Captain Morgan (μαύρο ρούμι) στο δυνατό τσάι μου.

> Ξεκινάω τη βραδιά.


Το πρόγραμμα δουλεύει με οποιοδήποτε αλκοολούχο ποτό γουστάρουμε, αν και θα πρότεινα κάτι σαν ρούμι ή ουίσκι, γιατί στις βαριές νύχτες πάνε βαριά ποτά.


-Άνι

1 σχόλιο:

  1. Monty Python και Pink Floyd

    Τι άλλο να θέλει κανείς. Αγγλικό χιούμορ και ψυχεδέλεια (και τσάι με ή χωρίς αλκοολ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια