We've moved!


Μετακομίσαμε!
To bitiboukou (aka ένα ακόμα blog) ζεί πλέον σε άλλο σαιτ. Όλα τα καινούργια άρθρα θα ανέβουν στο bitiboukou.com

Υπάρχουν πολλά καλά πράματα για διάβασμα εδώ όμως, οπότε take a look.

Τα λέμε στην άλλη πλευρά.

-Άνι

24.3.15

Αγαπημένα παιδικά βιβλία


Νουμερο 1




Νομίζω οι πανσέδες είναι το αγαπημένο μου λουλούδι εξαιτίας αυτού του βιβλίου


Αυτό ήταν το πρώτο βιβλίο που διάβασα για "μεγάλα παιδιά". 


Για χρόνια πίστευα πως η Σήραγγα της Μάγχης είχε ένα πάτωμα για πεζούς εξαιτίας αυτού του βιβλίου.


Αγαπημένο όργανο: βιόλα. Νομίζω την έπαιζε ένα βόδι.
Δυστυχώς δε θυμάμαι και έχω την αίσθηση πως η μουσική δεν υπάρχει πια



Επίσης θυμάμαι πως λάτρευα μερικά βιβλία, αλλά δεν έχω ιδέα ποιοι τίτλοι ήταν. Έχω απλά μια αόριστη, γλυκιά, μελαγχολική ανάμνηση που μυρίζει σαν παλιά βιβλία και παιδικές βιβλιοθήκες. Αν και θυμάμαι έντονα πως είχα ένα βιβλίο με την ιστορία του ασχημόπαπου που το λάτρευα. Μου άρεσε τόσο πολύ που τράβηξα όλη τη ταινία της κασέτας έξω και προσπάθησα να τη φορέσω. 

-'Ανι


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια