We've moved!


Μετακομίσαμε!
To bitiboukou (aka ένα ακόμα blog) ζεί πλέον σε άλλο σαιτ. Όλα τα καινούργια άρθρα θα ανέβουν στο bitiboukou.com

Υπάρχουν πολλά καλά πράματα για διάβασμα εδώ όμως, οπότε take a look.

Τα λέμε στην άλλη πλευρά.

-Άνι

19.3.15

Γιατί γράφω σε αυτό το blog

Κοιτώντας τη μια instaΠέμπτη να περνάει μετά την άλλη, συνειδητοποιώ πως δε γράφω και πολύ σε αυτό το blog 




Τα blog είναι από της πιο παλιές κουλτούρες του ίντερνετ, και ακόμα κρατάνε γερά. Ξεκίνησα να γράφω όταν έφτιαξα ένα σάιτ για τη κινηματογραφική ομάδα του σχολείου μου, και τότε ανακάλυψα τη μαγεία του και την ευτυχία της cyber δημιουργίας που λέμε blogging.


Μετά από καιρό άρχισα να διαβάζω blog από Έλληνες που ζούνε στο εξωτερικό και αποφάσισα πως πρέπει να ξεκινήσω κι εγώ το δικό μου blog για τη μελλοντική μου ζωή στο εξωτερικό - θα λεγόταν "Save a blog for Annie" και θα ανέβαζα συνέχεια απίστευτες 
ιστορίες από τη ζωή μου στο Λονδίνο.


Η ζωή μου στο Λονδίνο ξεκίνησε πριν από 5 χρόνια αλλά δε βρήκα ποτέ κάτι ενδιαφέρον να γράψω.


Μετά από 5 χρόνια, κοιτάω αυτό το 
blog και (νομίζω) βλέπω κάτι σα δημόσιο ημερολόγιο, σα κάποια αυτοψυχανάλυση. Νομίζω τελικά άξιζε τον κόπο να γράφω που και που, κι ας μην έχουν τα άρθρα πάντα ενδιαφέρον, κι ας μην έχουν δομή, κι ας μην έχουν προφανή λόγω ύπαρξης.







-Άνι
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια